Ugdymo pasiekimai ir jų vertinimas
Vertinimo metodai:
- Pokalbis;
- Stebėjimas;
- Kūrybiniai darbai.
Vertinimo organizavimas:
- Skatinti vaikus įsivertinti save ir įvertinti bendraamžius;
- Fiksuoti individualius ugdytinių pasiekimus „Vaikų pažangos ir pasiekimų aplankuose“ ir 2 k. metuose pateikti rezultatus tėvams;
- Specialiojo ugdymo komisijos posėdžiuose aptarti ugdytinių pasiekimus.
Tėvų informavimo būdai:
- Individualūs pokalbiai;
- Tėvų susirinkimai;
- Ikimokyklinio amžiaus ugdytinių „Vaikų pažangos ir pasiekimų aplankai“.
Administracijos informavimo būdai:
- Individualiai;
- Dokumentacijos pateikimas (grupių auklėtojos pateikia vertinimo rezultatus).
Sonata Lažauninkienė (Kauno lopšelis-darželis „Tukas“) „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaiko savo veiklos įsivertinimo procesas: pedagogų įžvalgos“ (Jaunųjų mokslininkų darbai, Nr. 50(2), 2020). Straipsnis.
Sonata Lažauninkienė (Kauno lopšelis-darželis „Tukas“) „Mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymo ikimokykliniame amžiuje reikšmė mokymosi visą gyvenimą kontekste“