,,Stebuklingi akmenėliai“
- Paskelbė : Sonata Lažauninkienė
- Paskelbta: 2024-11-06
- Kategorija: Projektinė veikla
Ar kada nors pagalvojote, kad akmenėliai gali būti stebuklingi? Taip su vaikais praėjome pokalbį -diskusiją liesdami, čiupinėdami įvairius akmenėlius. Žvelgdami į juos , galime tyrinėti pasaulį, kurti, mokytis ir net išrasti naujų dalykų. Akmenėliai padeda suprasti gamtą. Galima tyrinėti jų formas, spalvas. Su didinamuoju stiklu pabandėme apžiūrėti akmenėlius iš arti. Akmenėliai gali būti ir statybinė medžiaga. Galima statyti bokštus, tiltus ir pan. Iš akmenėlių galima kurti meno kūrinius: nudažyti juos ryškiomis spalvomis, paversdami gyvūnais ar net paslaptingais simboliais. Stebuklingi akmenėliai moko mus tyrinėti, kurti ir stebėti pasaulį.Tad paėmę akmenėlius į rankas mes atradome ir savo mažus stebuklus.
-
- Paskelbta: 2024-11-05
- Kategorija: Projektinė veikla
Prieš gaminant vėjo malūnėlį, "Drambliukų" grupės vaikučiai pirmiausiai paklausė... -
- Paskelbta: 2024-11-04
- Kategorija: Projektinė veikla
"Kiškių" grupės vaikai skaičiavo kokių medžių auga darželio teritorijoje. -
- Paskelbta: 2024-10-31
- Kategorija: Projektinė veikla
"Žiogelių" grupės vaikai maišė spalvas ir skaptuotos bulvės štampuku štamp... -
- Paskelbta: 2024-10-31
- Kategorija: Projektinė veikla
"Boružiukų" grupės vaikai susipažino su skirtinga moliūgų išvaizda: dydžiu, ... -
- Paskelbta: 2024-10-30
- Kategorija: Projektinė veikla
"Meškiukų" grupės vaikai įtvirtino skaičius nuo 1iki 5 pasitelkiant komunikavimo... -
- Paskelbta: 2024-10-29
- Kategorija: Projektinė veikla
"Tigriukų" grupės vaikai susipažino su moliūgais, jų įvairove (dydis, spalva, fo... -
- Paskelbta: 2024-10-25
- Kategorija: Projektinė veikla
„Drambliukų“ grupės vaikai atliko veiklą „Gilės, kaštonai, ko daugiau?“. -
- Paskelbta: 2024-10-22
- Kategorija: Projektinė veikla
,,Meškiukų” gr.ugdytiniai susipažino su valgomais ir nevalgomais grybais. -
- Paskelbta: 2024-10-21
- Kategorija: Projektinė veikla
Medinis konstruktorius grupėje labai mėgstamas vaikų užsiėmimas.